سند تحول قضائی وارد مرحله اجرایی و عملیاتی شده است

سند تحول قضائی وارد مرحله اجرایی و عملیاتی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه با اصحاب رسانه آغاز شد.

ستایشی گفت: از سوی قوه قضائیه از تمام دست‌اندرکاران برپایی مراسم اربعین و مهمان نوازی مردم عزیز عراقی تقدیر و تشکر می‌کنم همچنین از برنامه ریز دولت، ملت و حافظان امنیت نیز تشکر می‌کنم.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: برگزاری اربعین نشان داد که عمق عشق، علاقه، همدلی و همزبانی ملت‌ها در ابراز ارادت به ساحت اهل بیت همچنان روز افزون است و این شمع روشنی است که علی رغم خواست دشمنان هرگز خاموش نمی‌شود.

وی ادامه داد: از یاد نبرده‌ایم که دشمنان چه برنامه ریزی برای سرد شدن عزاداری اهل بیت داشتند و اکنون این حقیقت برملا شده که تمام این برنامه ریزی ها با شکست مواجه شده است.

سند تحول قضائی وارد مرحله اجرایی و عملیاتی شده است

ستایشی با اشاره به سند تحول قضائی گفت: در متن سند تحول قضائی پیش بینی شده است که با توجه به قرار گرفتن در سال‌های انتهایی اجرایی شدن سند تحول قضائی و بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت تحول دائمی در قوه قضائیه اکنون لزوم ارتقا و روزآمد سازی سند تحول قضائی وارد مرحله اجرایی و عملیاتی شده است و طی فراخوان صورت گرفته از تمامی صاحب نظران و کارشناسان امر چه در داخل و چه در بیرون قوه قضائیه خواستار همکاری هستیم.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: بر همین اساس دبیرخانه‌ای تشکیل شده است تا تمام نگاه‌های عالمانه را دریافت کند همچنین شهروندان نفر می‌توانند از طریق سامانه معاونت راهبردی قوه قضائیه و خبرگزاری میزان نظرات خود را درباره سند تحول قضائی اعلام کنند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.