میزبانی تهران از پیکر مطهر دو شهید گمنام

میزبانی تهران از پیکر مطهر دو شهید گمنام – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم همزمان با ایام رحلت پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و ایام شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رضا علیه السلام پیکر مطهر دو شهید گمنام مقدس در تهران و ورامین تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

پیکر مطهر یک شهید گمنام 22 ساله که در عملیات عاشورای 2 و در منطقه چنگوله مهران به شهادت رسیده است صبح فردا 22 شهریور ماه 1402 تشییع خواهد شد پیکر مطهر این شهید با حضور عموم مردم تهران ساعت 9 صبح در دانشکده هواپیمای کشوری تشییع و تدفین می‌شود.

جزئیات ورود پیکر مطهر 23 شهید دفاع مقدس به کشور

همچنین پیکر مطهر یک شهید گمنام در روز پنجشنبه 23 شهریور ماه 1402 در ورامین تشییع و خاکسپاری می‌شود. این شهید ساعت 16 از میدان امام حسین علیه‌السلام ورامین به سمت میدان امام خمینی (ره) و مقابل مسجد جامع تاریخی تشییع می‌شود و در نهایت در ناحیه مقاومت بسیج ورامین تدفین خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.