همه بمب های استقلال خنثی شدند/ دست نکونام در پوست گردو؛ دیگر بازیکنی نیست که باشگاه به سراغش برود!

همه بمب های استقلال خنثی شدند/ دست نکونام در پوست گردو؛ دیگر بازیکنی نیست که باشگاه به سراغش برود!

بعد از جذب مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان از سوی باشگاه استقلال پیش بینی می شد، همه بازیکنان مورد نظر جواد نکونام خریداری شوند اما به یکباره روند خرید متوقف شد و این روزها باشگاه بیشتر درتلاش برای جذب بازیکنان فصل گذشته است.

استقلال نتوانست محمد محبی و مهدی قایدی را حفظ کند. از سویی تلاش های باشگاه استقلال برای باز گرداندن رافائل سیلوا هم جواب نداد. رضا اسدی، سامان فلاح، علیرضا بیرانوند، سعید عزت الهی و… دیگر بازیکان مورد علاقه جواد نکونام بودند که هیچ یک از این بازیکنان هم جذب نشدند. آخرین بازیکن مورد علاقه ی نکونام که راهی یک تیم دیگر شد، سامان فلاح است.

با این شرایط باید گفت دیگر بازیکنی باقی نمانده که باشگاه استقلال سراغش برود. تنها بازیکنان داخلی که در روزهای آینده احتمال اضافه شدنشان به لیست استقلال وجود دارد بیشتر بازیکنان رده سنی تیم امید هستند. محمدرضا خالدآبادی، محمدحسین اسلامی، آریا برزگر و یاسین سلمانی بازیکنانی هستند که جواد نکونام روی آنها برای حضور در ترکیب تیمش نظر دارد و باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه دست کم در روزهای باقی مانده نقل و انتقالات می تواند این جوان ها را به ترکیب اضافه کند یا نه.

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.