محله هزار سنگ ،مسیر کوهنوردان پایتخت پاکسازی شد

محله هزار سنگ ،مسیر کوهنوردان پایتخت پاکسازی شد    به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، علی اصغر طاهری گفت: حفاظت از باغات حریم منطقه و جلوگیری از تخریب محیط زیست از رویکرد و اهداف مدیریت شهری منطقه است، بر همین اساس طرح پاکسازی محله هزارسنگ با مشارکت شهروندان محله و مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 گفت: محله هزار سنگ یکی از مسیرهای کوهنوردی درکه است که به مرور زمان به کوهسار تبدیل شده است.

طاهری افزود: این طرح با مشارکت ادارات فضای سبز ، خدمات شهری ، پسماند منطقه با هدف ایجاد نگاهی مثبت و وظیفه محور در پاسداشت طبیعت در اراضی اجرا شده است.

وی همچنین هدف از این اقدام را توسعه پایدار محیط زیست و حفظ توان اکولوژیکی محدوده برشمرد و گفت: در این برنامه، علاوه بر توزیع اطلاعیه‌های زیست محیطی و کیسه های زباله آبی رنگ پسماند خشک بین شهروندان از 85 نفر نیروی کارگری ، 5 دستگاه وانت ، 3 دستگاه خاور جهت پاکسازی استفاده گردید.

منبع: اکونا پرس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.