رکابزن ایران در هانگژو: با حریفانی باید رقابت کنم که 10 برابر من مسابقه داده‌اند

رکابزن ایران در هانگژو: با حریفانی باید رقابت کنم که 10 برابر من مسابقه داده‌اند

علی لبیب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایطزش برای حضور در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: خوشبختانه تمریناتم را به خوبی انجام داده ام و آماده هستم. پیشینه تمرینات من به 2، 3 سال قبل باز می‌گردد و تا جایی که شده در مسابقات داخلی و خارجی هم شرکت کردم.

وی در مورد اینکه تنها نماینده دوچرخه سواری ایران در بخش مردان است و آیا این موضوع استرسی روی او ایجاد می‌کند یا خیر، گفت: با توجه به شرایطی که پیش آمد، تنها رکابزن مرد ایران هستم. همه کشورها با تیم کامل می‌آیند و من فقط اونجا تنها هستم و امیدوارم از پس این کار بربیایم.

ملی پوش دوچرخه سواری ایران در خصوص رقیبانش در بازی های آسیایی عنوان کرد: همه تیم‌ها برنامه طولانی مدتی داشته‌اند و می‌آیند که برای المپیک امتیازهای خوبی را جمع کنند. تمام تیم‌ها به خصوص قزاقستان، ژاپن، چین و ازبکستان در حال تلاش هستند و قطعا کار سختی را پیش رو دارم. البته در این کشورها تیم های باشگاهی و اسپانسرها کمک زیادی می‌کنند و کاملا حرفه‌ای هستند.

لبیب ادامه داد: در اکثر کشورها باشگاه‌ها و اسپانسرها فعالیت زیادی دارند و برعکس ما بار زیادی روی دوش فدراسیون نیست. البته با توجه به شرایط اقتصادی نمی‌توان انتظار زیادی داشت و اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید همه بخش‌ها دست به دست هم بدهند.

نماینده دوچرخه سواری ایران در بازی‌های آسیایی در مورد اینکه حریفان چقدر مسابقه تدارکاتی داشتند و تو چقدر، گفت: اصلا قابل مقایسه نیست. امسال من حدود 5 هزار متر مسابقه دادم و فکر می‌کنم آنها 10 برابر من مسابقه داده‌اند. البته همانطور که گفتم آنها تیم باشگاهی و اسپانسر دارند و در اینجا بیشتر کارها را فدراسیون باید انجام دهد.

وی در خصوص دریافت دوچرخه جدید گفت: یک دوچرخه توسط فدراسیون خریداری شد و قرار است با آن در هانگژو رکاب بزنم. باید تشکر کنم که چند روز بعد از اینکه درخواست دادم، این کار عملی شد. دوچرخه کاملا به روز است و در تورهای بین المللی و مسابقات جهانی از آن استفاده می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.