پیام تقدیر سردار رادان از اجرای طرح های امنیت اجتماعی

پیام تقدیر سردار رادان از اجرای طرح های امنیت اجتماعی

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام تقدیر سردار احمدرضا رادان آمده است: خدای بزرگ را سپاسگزارم که در این بُرهه خاص و مهم از تاریخ کشور و انقلابمان به ما توفیق انجام وظیفه در راه نظم و امنیت و آسایش و آرامش جامعه را عطا فرموده است. هر ناظرِ بی طرفی می‌داند آنچه امروز شما عزیزان در سراسر کشور و در این سرزمین پهناور، انجام می‌دهید، بی تردید از جنس «جهاد فی سبیل الله» است و بی هیچ اما و اگری، اجر معنوی بالایی نصیب یکایک شما می‌سازد.

همکاران گرامی

من در این چند ماه اخیر شاهد بوده‌ام که یکایک شما، همچون همیشه، در انجام مأموریت‌ها و طرح‌های بزرگ و کوچک پلیس، از هیچ تلاش و مجاهدتی فروگذار نکرده‌اید. شما طرح‌های مقابله با پدیده سرقت و دیگر اقدامات مقابله با جرایم و کجروی های اجتماعی را با اقتدار و آمادگی و تبحر به اجرا در می‌آورید که هم موجب رضایت و آرامش مردم عزیزمان می‌شود و هم سیمای جامعه را از هر نوع انحراف و کژروی منزه می‌سازد. اینک نیز متعهدانه و مسئولانه و با هوشمندی و هوشیاری، طرح حجاب و عفاف را به گونه‌ای به سامان می‌رسانید که پیامد آن بسط اخلاق و فضیلت‌مندی در جامعه و کسب اقتدار و اعتبار بیشتر برای فراجا است. باید با اقتدارِ توأم با رأفت ضمن حفظ کرامات انسانی به مأموریت‌های محوله ادامه و آرامش و امنیت را در ابعاد مختلف برای شهروندان عزیز فراهم کنید.

به همین سبب وظیفه خود می دانم از یکایک شما عزیزان صمیمانه تقدیر و برایتان از خدای متعال و حضرت ولی عصر (عج)، موفقیت و بهروزی روزافزون را طلب کنیم.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.