طرح غربالگری و پایش زندانیان استان کردستان منجر به آزادی ۷۷ زندانی شد 

طرح غربالگری و پایش زندانیان استان کردستان منجر به آزادی ۷۷ زندانی شد 

طرح غربالگری و پایش زندانیان استان کردستان با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان و قضات محاکم عمومی و انقلاب و دادسرای مرکز استان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمد جباری دادستان مرکز استان کردستان در مراسم طرح غربالگری و پایش زندانیان استان کردستان، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، رسیدگی به مشکلات زندانیان و بالاخص کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان در چارچوب قانون و مطابق با دستورات ریاست قوه قضاییه است.

وی با اشاره به بررسی مجدد پرونده تمامی زندانیان استان کردستان توسط قضات بر اساس این طرح، تصریح کرد: آن دسته از زندانیان که مستحق آزادی مشروط، تخفیف مجازات و … هستند با رعایت مقررات و در چارچوب قانون مشمول این طرح قرار گرفته اند.

شایان ذکر است که این طرح همزمان در زندان مرکزی سنندج و سایر زندانهای سطح استان با حضور روسای دادگستری، دادستان‌ها و ۱۱۴ نفر از قضات شهرستانهای تابعه استان برگزار شد.

در پایان این مراسم، مجموعا ۱۴۰ مورد از تاسیسات و نهادهای ارفاقی به زندانیان سراسر استان مورد پذیرش قرار گرفت که شامل مرخصی منجر به آزادی، اشتغال به کار، مرخصی، آزادی مشروط اعطای پابند الکترونیکی، تعلیق مجازات و پیشنهاد عفو موردی است.

46

منبع: خبرآنلاین

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.