ملت ایران با بصیرت در برابر جنگ روانی دشمن پیروز شده است

ملت ایران با بصیرت در برابر جنگ روانی دشمن پیروز شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی با اشاره به اینکه عامل موفقیت و سربلندی هر ملتی ایمان به خدا و عزم و اراده ملی است، گفت: ملت سلحشور ایران اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته با اتکا به این عوامل موفق‌های بسیاری را کسب کرده است.

وی ادامه داد: ملت مؤمن و همیشه در صحنه ایران اسلامی باید بداند که اگر در راه اهداف خود ایمان، عزم و اراده و وحدت داشته باشند در برابر هر قدرتی پیروز و سربلند خواهند شد.

امام جمعه اراک اضافه کرد: ملت متحد و بصیر در برابر جنگ روانی، سیاسی و اقتصادی دشمنان پیروز شده و هیچ توطئه‌ای بر آنان کارا نخواهد بود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: امام راحل و ملت مؤمن ایران اسلامی با اتکا به تقوای الهی و وحدت کلمه طاغوت را در هم شکست و در برابر رژیم بعثی به پیروزی رسید و بعد از این هم با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان پیروز خواهد شد.

وی اظهار کرد: نارسایی‌ها و مشکلاتی در جامعه وجود دارد که باید همه دست به دست هم دهند و با غیرت، شجاعت، همت، مردانگی، تلاش و فداکاری بر مشکلات پیروز شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: آحاد مردم و مسئولان وظیفه دارند با قدرت از ارزش‌های نظام اسلامی صیانت کنند و در این مسیر فریب تبلیغات منفی و فریب‌کاری دشمنان اسلام و انقلاب را نخورند تا پرچم مقدس این انقلاب شکوهمند تا ظهور امام زمان (عج) برافراشته باشد.

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.