آمارهای مهم بورس امروز / نوسان شاخص رو به پایین

خلاصه بورس چهارشنبه

آمارهای مهم بورس امروز / نوسان شاخص رو به پایین

اکوایران: شاخص کل بورس تهران در حالی که در نیم ساعت ابتدایی روند صعودی داشت و 3 هزار واحد بالا آمده بود در سه ساعت بعدی روند ریزشی داشت و در نهایت پایین‌تر از سطح روز قبل ایستاد.

آمارهای مهم بورس امروز / نوسان شاخص رو به پایین

به گزارش اکوایران، در معاملات روز چهارشنبه بیست و دوم شهریور 1402، شاخص کل بورس تهران 308 واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح 2 میلیون و 126 هزار و 770 واحد رسید.

در حالی که در نیم ساعت ابتدایی شاخص روند صعودی داشت و 3 هزار واحد بالا آمده بود در سه ساعت بعدی روند ریزشی داشت. شاخص کل هم وزن بورس نیز با کاهش 581 واحد در رقم 718 هزار و 54 واحدی ایستاد.

شاخص کل فرابورس با افت 35 واحدی به رقم 26 هزار و 417 واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با کاهش 43 واحدی به سطح 128 هزار و 819 واحد رسید.

بزرگان سبز و قرمز بورس و فرابورس

امروز نمادهای فارس، حکشتی و ومعادن نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در مقابل شپنا، فملی و شبندر از نمادهای سبز بودند که اثر مثبت بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای خاور، زاگرس و وسپهر بیشترین اثر کاهشی را بر شاخص داشتند و نمادهای تماوند، فزر و ثپردیس بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

گزارش کامل معاملات بورس امروز را در اکوایران بخوانید.

در همین رابطه:

  • خلاصه بورس سه‌شنبه / رشد شاخص پس از 3 روز
  • بورس قرمز شد / فرابورس رشد کرد
  • شاخص بورس؛ 5 هزار پله پایین‌تر

منبع: اکوایران

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.