48 خانواده نیازمند در چهارمحال و بختیاری صاحب‌خانه شدند

48 خانواده نیازمند در چهارمحال و بختیاری صاحب‌خانه شدند

بابک عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از صاحبخانه شدن ۴۸ خانواده تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و گفت: همچنین طی این مدت ۶ واحد مسکن مددجویی به صورت جزئی و کلی تعمیر شده‌ و فضای جانبی برای ۳۳ واحد نیز احداث شده است.

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری افزود: احداث مسکن، انجام تعمیرات کلی و جزئی و احداث فضای جانبی(شامل سرویس بهداشتی، حمام و حصارکشی) برای خانواده‌های مددجو دارای شرایط انجام می‌شود.

عبداللهی با اشاره به بسته حمایتی مسکن برای نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان، اضافه کرد: این بسته حمایتی شامل کمک بلاعوض و دریافت تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد بنیاد مسکن است.

وی اضافه کرد: بخشی از هزینه‌های احداث و خرید مسکن مددجویان از محل کمک‌های مردمی در قالب صدقات، کمک‌های خیران و مشارکت مؤسسات خیریه تأمین می‌شود.

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند.

پایان پیام/68024

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.