مهدوی: رئیس فدراسیون والیبال باید 200 میلیارد در آمدزایی کند

مهدوی: رئیس فدراسیون والیبال باید 200 میلیارد در آمدزایی کند

مهدی مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد انتخابات فدراسیون والیبال اظهار داشت: به نظرم والیبال در حال حاضر یک فدراسیون معمولی ندارد. شاید بتوان فدراسیون والیبال را حرفه‌ای‌ترین فدراسیون ایران از نظر ساختار و دیپلماسی بین‌المللی دانست. والیبال در حال حاضر آنقدر بزرگ شده که مدیریت آن کار هر کسی نیست و به افراد با تجربه و تاثیرگذار نیاز دارد.

وی ادامه داد: داشتن بیش از 20 کرسی بین‌المللی در نهادهای مختلف و کسب افتخارات متعدد این رشته را به موفق‌ترین رشته گروهی ایران تبدیل کرده است. روند بازیکن‌سازی حرفه‌ای و اصولی در این سال‌ها طبق گفته مربیان بزرگ دنیا والیبال ایران را به استخر بازیکن یا به نوعی کارخانه بازیکن‌سازی بدل کرده است.

پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: من به عنوان یک عضو کوچک خانواده والیبال و کسی که تحقق رویاهای لیگ جهانی و صعود به المپیک را تجربه کردم به خودم افتخار می‌کنم و معتقدم کسی که رئیس فدراسیون والیبال می‌شود باید توانایی درآمد زایی سالیانه 200 میلیارد تومان را داشته باشد و در بزنگاه‌های مهم مثل هیات رئیسه فدراسیون جهانی بتواند به سود والیبال ایران تاثیرگذار باشد. مثل کار تاریخی‌ای که امسال در هیات رئیسه افتاد و رنکینگ یک رشته ورزشی مثل والیبال برای ایران بدون تغییر ماند و فریز شد.

مهدوی عنوان کرد: به نظرم باید واقع‌نگر باشیم و چون والیبال رشته‌ای جذاب است و فدراسیون بزرگی دارد فکر نکنیم می‌توانیم به سادگی اداره‌اش کنیم. هر کسی که می‌تواند 200 میلیارد پول بیاورد و ساختار حرفه‌ای والیبال را ارتقا دهد باید به صندلی مهم ریاست فدراسیون والیبال فکر کند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.