سرمربی تیم ملی شطرنج: امتیاز دادن مقصودلو غافلگیرکننده بود

سرمربی تیم ملی شطرنج: امتیاز دادن مقصودلو غافلگیرکننده بود – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از هانگژو، مهرداد اردشی پس از دیدارهای سه ملی‌پوش ایران در روز نخست بخش رپید شطرنج بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: در روز نخست مسابقات تقریباً نتایج مناسبی را کسب کردیم و هر سه مسابقه دوم خود را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

پاداش 500 میلیونی برای مدال‌آوران شطرنج در بازی‌های آسیایی هانگژو

وی افزود: مقصودلو در مسابقه اول خود امتیاز داد و این مسئله غافلگیرکننده بود. خانم علی‌نسب نیز با رقیب هندی خود که جزو نفرات برتر دنیاست رقابت کرد و مسابقه آنها تقریباً پایاپای پیش رفت و می‌توانست مساوی شود، اما نتیجه مطلوب از دست رفت.

سرمربی تیم ملی شطرنج کشورمان خاطر نشان کرد: ملی‌پوشان شطرنج می‌توانند در دورهای بعدی نتایج بهتری کسب کنند. طباطبایی با توجه به کسب دو پیروزی جزو صدرنشین‌های جدول است و شانس مدال بیشتری دارد، مقصودلو 1.5 امتیاز دارد و علی‌نسب نیز یک امتیاز در روز نخست کسب کرده است. در مجموع شرایط‌مان خوب است.

اردشی با ابراز امیدواری از اینکه شطرنج‌بازان ایرانی در ادامه بهتر ظاهر شوند، گفت: اینجا بازی‌های آسیایی است و تیم‌ها با قوی‌ترین ترکیب خود ظاهر شده‌اند. کار ما بسیار سخت است و همه تیم‌ها با تمام توان ظاهر شده‌اند و پس از مسابقات انفرادی مسابقات تیمی را پیش رو خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.