عبداللهی: ملی‌پوشان تکواندو ایران لایق بهترین نتیجه هستند/ هیچ کشوری نمی‌تواند مثل چین میزبان باشد

عبداللهی: ملی‌پوشان تکواندو ایران لایق بهترین نتیجه هستند/ هیچ کشوری نمی‌تواند مثل چین میزبان باشد – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از هانگژو، فرزاد عبداللهی سرمربی تیم ملی تکواندو لبنان درباره آخرین وضعیت شاگردانش در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: شرایط مسابقات المپیکی است و استرس و هیجان خودش را دارد. بهترین‌های آسیا اینجا هستند و همه تلاش می‌کنند مدالی را برای کشورشان به دست بیاورند. تیم لبنان هم ورزشکاران خوبی دارد و تلاش ما این است که در این رویداد بزرگ و مهم روی سکو برویم. اخیراً در مسابقات جهانی تا پای سکو رفتیم، ولی نشد. تلاش خواهیم کرد در هانگژو به این هدف‌مان دست پیدا کنیم.

بازی‌های آسیایی هانگژو| تکواندو امیدوار به تکرار نتایج اینچئون/ جای خالی مدال طلا در کارنامه بانوان

ملی‌پوش سابق ایران در ادامه درباره شرایط تیم ملی کشورمان هم توضیح داد: تکواندو ایران همیشه بهترین آسیا بوده است و امیدوارم در این رویداد بزرگ هم به حقش برسد و بهترین نتیجه را کسب کند. ملی‌پوشان ایران لایق بهترین نتیجه هستند و برای تیم ایران آرزوی موفقیت دارم.

عبداللهی در پایان با اشاره به میزبانی خوب چینی‌ها یادآور شد: چین همیشه میزبانی فوق‌العاده‌ای برای مسابقات مختلف بوده است. هر چند در برخی موارد ضعف‌هایی هم وجود دارد، ولی همچنان معتقدم چینی‌ها میزبانی خوبی دارند و هیچ کشوری نمی‌تواند رویدادهای به این بزرگی را به این خوبی برگزار کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.