مراسم بدرقه تیم ملی اسکیت به بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار شد

مراسم بدرقه تیم ملی اسکیت به بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم بدرقه تیم ملی اسکیت کشورمان به بازی‌های آسیایی هانگژو امروز با حضور مجید هنرجو(رئیس) حمیدرضا بخارایی(دبیر) دیگر مسوولان این فدراسیون و ملی پوشان اعزامی در فدراسیون اسکیت برگزار شد.

هنرجو، رئیس فدراسیون ضمن خوش آمدگویی به حاضران به خصوص اصحاب رسانه اعلام کرد: اهالی رسانه می‌توانند کمک بسیار زیادی به موفقیت ورزشکاران کنند.

وی همچنین در مورد مبلغ پاداش‌ ورزشکاران این رشته عنوان کرد: با موافقت هیات رئیسه فدراسیون به ورزشکاران قهرمان 80 میلیون، نقره 50 میلیون و برنز 30 میلیون تومان پرداخت می‌شود. پرداخت پاداش دلاری هم با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است.

رئیس فدراسیون اسکیت تاکید کرد: با توجه به کیفی بودن ورزشکاران، کمیته ملی المپیک با اعزام ورزشکاران ما در 2 بخش سرعت و فری استایل موافقت کرد و بدلیل این کمک از آنها تشکر می‌کنم. امیدواریم با درخشش ورزشکاران اسکیت بتوانیم جواب اعتماد آنها و مردم ایران را بدهیم.

تیم ملی اسکیت آقایان و بانوان برای اولین بار در بازی‌های آسیایی حضور پیدا می‌کند. قرار است 12 ورزشکار و 2 مربی در دو ماده سرعت و فری استایل به هانگژو اعزام شوند.

اسامی ورزشکاران اعزامی به شرح زیر است:

اسکیت سرعت آقایان

محمد امین حیدری، امیر بهزادی بروجنی، آزاد همتی، کیارش شامحمدی

اسکیت سرعت بانوان

نهال مقدم رحمانی، نگین شیخی، ملیکا منوچهری راد، سیده مهشید کیایی، نگین شیخی

فری استایل آقایان

رضا لسانی و امیرمحمد سواری

فری استایل بانوان

رومینا سالک و ترانه احمدی

و در 3 بخش 1000و10000و امدادی 3 هزار متر شرکت می کنند.

مربیان اعزامی: سارا فرشتیان در سرعت و احسان حبیب آبادی فری استایل

این مسابقات از 8 تا 15 مهر برگزار می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.