دمیر: دیدار سختی با امارات داشتیم/ رضایی‌فر: ابتدای بازی کمی تحت فشار بودیم

دمیر: دیدار سختی با امارات داشتیم/ رضایی‌فر: ابتدای بازی کمی تحت فشار بودیم – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از هانگژو، هاکان دمیر، سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد پیروزی تیمش مقابل امارات در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: اولین بازی مان بود و دیدار سختی را پشت سرگذاشتیم. در نیمه دوم شرایط مان تغییر کرد و دفاع مان بهتر شد. اولین بازی گروه را ایران انجام داد. بازی امارات تمام شد و از حالا برای مصاف با عربستان آماده می‌شویم.

بازی‌های آسیایی هانگژو| پیروزی دشوار تیم ملی بسکتبال ایران مقابل امارات

سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد: عربستان تیم خوبی است و بازی این تیم مقابل قزاقستان را آنالیز می‌کنیم تا برای مصاف با عربستان آماده شویم.

نوید رضایی‌فر، ملی پوش بسکتبال ایران نیز گفت: بازی خوبی بود ولی در ابتدای بازی کمی تحت فشار بودیم. خدا را شکر در نیمه دوم میدان را در دست گرفتیم و بازی به سمتی رفت که پیروز شدیم.

ملی پوش بسکتبال ایران ادامه داد: همانطور که گفتم تمرکز لازم را در ابتدای بازی نداشتیم و پرتاب‌های آنها به خصوص شماره‌های 11 و 23 تبدیل به گل شد. حالا باید برای بازی بعدی تمرین کنیم چرا که دیدار سخت و سنگینی خواهد بود. انشالله آنجا هم بتوانیم ببریم. مطمئنم در دیدار بعدی بهتر خواهیم شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.