بازی‌های آسیایی| رضایی به برنز تکواندو در هانگژو بسنده کرد

بازی‌های آسیایی| رضایی به برنز تکواندو در هانگژو بسنده کرد

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، در روز‌ چهارم مسابقات تکواندو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو، متین رضایی نماینده وزن 68- کیلوگرم در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود، در مرحله یک هشتم نهایی موفق شد مقابل "کورمانالیف" از قرقیزستان در دو راند برنده شود و به مرحله یک چهارم نهایی راهی یافت.

رضایی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف "چننمینگ ژیاائو" از چین رفت. راند اول این دیدار با نتیجه 14 بر 7 به سود نماینده چین به پایان رسید.راند دوم این بازی12 بر 12 به رای داوران به سود رضایی تمام شد. در راند سوم 15 بر 14 رضایی پیروز شد و مدال برنز خود را قطعی کرد.

در دیدار نیمه نهایی وزن 68- کیلوگرم متین رضایی برابر " زید عبدل کریم" حریف عنوان دار جهان از کشور اردن با نتیجه 14 بر 10 راند اول را وگذار کرد. در راند دوم 7 بر 6 به برتری رسید. در راند پایان نیز 8 بر 5 در مجموع 2 بر یک باخت و به نشان برنز این رقابت ها دست یافت.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.