شادی گل جالب و جدید لیونل مسی/ لئو برای پسرش ابرقهرمان شد! +ویدیو

لیونل مسی

اینترمیامی در لیگ کاپ موفق شد تا تیم آتلانتا یونایتد را با نتیجه ۴-۰ شکست دهد و به دور بعدی مسابقات صعود کند و لئو مسی تنها در ۲۲ دقیقه دو گل زد و نشان داد که با تمام قوا وارد آمریکا شده است.

مسی یکی از دو گل خود را با نگاه کردن به خانواده‌اش جشن گرفت: پسرانش تیاگو، چیرو و متئو، همسرش آنتونلا روکوزو و مادرش سلیا. او متفاوت از هر بار جشن گرفت و با نگاه کردن به پسرانش دستش را به نشانه احترام به «ثور» که ابرقهرمان پسرش تیاگو است، بالا برد و علامت داد. مسی درست مانند «خدای تندر» با چهره‌ای جدی و بدون لبخند به آنها زل زد، اما پس از دیدن واکنش پسرانش که از این حرکت پدر سرشار از شور و هیجان شده بودند، لبخند زد.

اینتر میامی شبی عالی داشت و بدون اینکه گلی دریافت کند ۴ گل زد، و رابرت تیلور نشان داد که هم‌تیمی فوق‌العاده‌ای برای مسی است و دو گل دیگر تیم را به ثمر رساند. تیم جدید مسی کمی استراحت می‌کند و بازی بعدی آنها در ۲۰ آگوست برابر شارلوت اف‌سی در MLS برگزار خواهد شد.

این مطالب را هم بخوانید:

  • جزئیات پنت‌هاس مجلل مسی در میامی/ خانه‌ای با امکانات خاص +ویدیو
  • لیونل مسی و نقش جدید در فلوریدا/ بازوبند هم به فوق‌ستاره آرژانتینی رسید!

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.