فعالیت شش پایگاه ثابت وسیار برای خونگیری عزاداران حسینی درهرمزگان

فعالیت شش پایگاه ثابت وسیار برای خونگیری عزاداران حسینی درهرمزگان

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان زارعی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: ۶ پایگاه ثابت و سیار در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، میناب، رودان و قشم آماده خونگیری از عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا است.

وی با بیان اینکه روزانه به حدود ۲۰۰ واحد خون نیاز داریم، خاطرنشان کرد: آقایان هر سه ماه یک بار و بانوان هر چهار ماه یک بار می‌توانند خون اهدا کنند.

زارعی در خصوص ساعت کاری پایگاه‌های انتقال خون هرمزگان در روزهای تاسوعا و عاشورا عنوان کرد: در بندرعباس پایگاه مرکزی انتقال خون صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ و پایگاه سیار امامزاده سید مظفر (ع): عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲، در بندرلنگه پایگاه مرکزی صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰، در قشم پایگاه مرکزی صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱، در رودان پایگاه سیار صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و در میناب پایگاه مرکزی روز تاسوعا صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ و در روز عاشورا صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ فعل هستند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.