فلاح: در بخش انفرادی نتوانستم بهتر از این نتیجه بگیرم

فلاح: در بخش انفرادی نتوانستم بهتر از این نتیجه بگیرم – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از هانگژو، مبینا فلاح پس از حذف از مسابقات ریکرو انفرادی بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: سطح مسابقات از چیزی که انتظار داشتیم، بسیار بالاتر بود. حریف اول خودم از قطر بود که او را 6 بر 4 شکست دادم و در مسابقه بعدی، نتیجه را به حریف ژاپنی واگذار کردم. امیدوارم در بخش تیمی و میکس نتیجه بهتری بگیرم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد خود گفت: در بخش انفرادی تمام توانم را گذاشتم. با این حال رقیب ژاپنی در رده هفتم جهان قرار دارد و خیلی قوی‌تر از من بود. نتوانستم بهتر از این نتیجه بگیرم. مسابقات میکس و تیمی از روز چهارشنبه آغاز می‌شود و با توجه به برد قبلی، به جمع هشت تیم برتر راه یافتیم.

6 کماندار حذف شدند

تیرانداز کشورمان در ادامه تصریح کرد: در هر دو بخش با رقبای چینی مسابقه می‌دهیم. تیم چین جایگاه دوم جهان را در اختیار دارد که امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و یک مدال به مدال‌های کاروان ایران اضافه کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.