مدیران ادارات دیلم در اجرای مصوبات شورای سلامت اهتمام ورزند

مدیران ادارات دیلم در اجرای مصوبات شورای سلامت اهتمام ورزند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین خلیجی ظهر چهارشنبه در نشست شورای سلامت شهرستان دیلم با موضوع نظارت بر طبخ نذورات و پیگیری مصوبات گذشته ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم حسینی بیان کرد: فلسفه تشکیل نشست شورای سلامت، ارتقا وضعیت سلامت مردم و فرصتی است که نقاط ضعف و قوت را بهتر شناسایی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دیلم با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی لازم است با آگاهی کامل نسبت به مصوبات جلسات گذشته شورای سلامت در نشست‌ها حاضر شوند، گفت: همه نهادها تکلیف دارند در اجرای مصوبات شورای سلامت اهتمام ویژه داشته باشند و نحوه عملکرد خود را نیز گزارش دهند.

وی با تاکید بر تشدید بازرسی‌های بهداشتی بر مواکب سطح شهرستان دیلم افزود: در ایام محرم و گرمای هوا در این فصل از سال، موکب‌های سطح شهر نسبت به نظافت محیط خود توجه لازم را داشته باشند.

خلیجی اظهار داشت: دیلم از جمله شهرستان‌هایی است که بیشترین نذورات و پخت غذا را در ایام محرم دارد و در همین رابطه باید نظارت‌های بهداشتی افزایش یافته و از بکارگیری افرادی که نسبت به وضعیت بهداشتی آنها مدرکی در دست نیست، همانند اتباع بیگانه در آشپزخانه‌ها جلوگیری شود.

معاون سیاسی فرماندار دیلم اضافه کرد: در هفته جاری عاشورای حسینی را در پیش داریم که در آن روز، قربانی احشام در خیابان‌ها توسط شهروندان صورت می‌گیرد و در این راستا شهرداری نسبت به پاکیزگی محیط و شستشوی محل، اقدام کند.

منبع: مهر