سرمربی تیم ملی واترپلو: قبل از پنالتی می‌توانستیم کار را تمام کنیم/ رهبر: چند ماه درآمد نداشتیم

سرمربی تیم ملی واترپلو: قبل از پنالتی می‌توانستیم کار را تمام کنیم/ رهبر: چند ماه درآمد نداشتیم – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از هانگژو، مهدی پنام‌تاش پس از شکست تیم ملی واترپلوی ایران مقابل قزاقستان در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: بازی برای‌مان درنیامد و هنگامی که گل نزنیم، محکوم به شکست می‌شویم. بچه‌های ما در بسیاری از لحظات بازی خوب دفاع کردند و در کل دفاع خوبی داشتیم‌، اما هنگام شوت‌زنی دقت کافی نداشتیم.

سرمربی تیم ملی واترپلو با تمجید از برنده مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو تصریح کرد: قزاقستان تیمی باتجربه است و قهرمان دوره گذشته بازی‌های آسیایی بود. بچه‌های ایران استحقاق مدال بازی‌های آسیایی را داشتند و می‌توانستیم کار را قبل از ضربات پنالتی تمام کنیم.

بازی‌های آسیایی| واترپلو چهارم شد

همچنین امیرحسین رهبر، ملی‌پوش واترپلوی ایران بعد از قطعی شدن عنوان چهارمی تیم کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: فقط شرمنده مردم هستم و صحبت دیگری ندارم. قزاق‌ها دو بازیکن صرب در اختیار داشتند. با این حال خیلی تلاش کردیم.

« همه ما چند ماه از زندگی‌مان گذشتیم و هیچ درآمدی نداشتیم.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: می‌خواستیم بهترین نتیجه را بگیریم، اما نشد. 90 درصد ترکیب تیم ملی قزاقستان در المپیک حضور داشتند و ما مقابل این تیم کم نگذاشتیم. در این مسابقه تلاش کردیم و از این حیث به خودمان افتخار می‌کنیم، اما شرمنده‌ایم که مدال نگرفتیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم