مردم از حکم شرعی استفاده از کالاهای قاچاق مطلع شوند

مردم از حکم شرعی استفاده از کالاهای قاچاق مطلع شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد ظهر چهار شنبه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اطلاع رسانی به مردم از حرمت شرعی خرید و فروش کالاهایی که قاچاق هستند و به اقتصاد داخلی ضربه می‌زنند در کاهش قاچاق بسیار مؤثر است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در کنار حرمت شرعی قاچاق، مردم باید از تبعات قانونی قاچاق کالا نیز مطلع باشند و دستگاه‌های مبارزه با قاچاق کالا نیز باید به وظایف خود عمل کنند.

وی افزود: اراده مدیریتی استان نیز باید به قاچاق کالا توجه جدی داشته باشد زیرا قاچاق کالا به خارج، سرمایه‌ها را می‌برد و از طرف دیگر با وارد کردن کالاهای قاچاق به داخل در تولید داخلی اخلال ایجاد می‌شود.

حسین نژاد تصریح کرد: مدیران استانی دخیل در مبارزه با قاچاق کالا با هماهنگی سازماندهی و تقسیم کار در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته بهتر عمل کنند.

استاندار خراسان شمالی شهادت حسن وحیدی را به فراجا و مردم استان خراسان شمالی تسلیت گفت و از سازمان‌های حقوق بشری انتقاد کرد و گفت: کجایند بلندگو های استکباری و سازمان‌های حقوق بشری که هزینه‌های ایران اسلامی را در مبارزه با دشمنان بشریت، قاچاقچیان و تروریست‌ها، ببینند.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: عاملان جنایت تروریستی اخیر خاش به زودی مجازات شده و به سزای اعمال خود می رسند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.