سهمیه المپیک بازیچه دست “نام‌ها” در تیراندازی

سهمیه المپیک بازیچه دست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات تیراندازی کسب سهمیه المپیک پاریس و قهرمانی آسیا اوایل ماه آینده به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان اواخر ماه جاری به این کشور سفر خواهد کرد.

کاروان ورزشی کشورمان که تاکنون ۲ سهمیه المپیک در تپانچه و تفنگ کسب کرده، در حالی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود که تیراندازان نتایج بسیار ضعیفی در بازی‌های آسیایی هانگژو داشتند و همین انتقادات زیادی را به کادر و ورزشکاران وارد کرد.

چهره‌های تکراری که همیشه پای ثابت اعزام‌ها بوده و نتیجه‌ای هم نگرفتند، یکی از موضوعاتی بود که باعث انتقاد از سوی ورزشکاران سایر استان‌ها شد حالا با همین شرایط و نتایج بسیار ضعیف باز هم قرار است همان ورزشکاران به مسابقات کسب سهمیه المپیک اعزام شوند.

الهه احمدی و نجمه خدمتی با وجود کسب مدال‌های متعدد جهانی و آسیایی، مدت‌هاست از شرایط ایده‌آل دور هستند. آنها با وجود اینکه در مسابقات جهانی باکو و بازی‌های آسیایی عملکردی بسیار ضعیف داشتند باز هم قرار است به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند. شنیده شده اعزام آنها با مخالفت‌هایی روبه‌رو بوده اما به دلیل اصرار مربی قرار شد آنها در ترکیب تیم قرار بگیرند.

در خصوص جواد فروغی هم همین طور است. او بعد از المپیک توکیو و کسب مدال طلا افت کرد و حتی از رنکینگ جهانی خارج شد. با وجود اینکه اعلام شده بود بازی‌های آسیایی هانگژو آخرین فرصت برای فروغی است اما این ورزشکار با وجود عدم کسب نتیجه، قرار است به کره جنوبی اعزام شود.

با این شرایط مشخص نیست کاروان تیراندازی در مسابقات کسب سهمیه چه عملکردی داشته باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس