مطهری: اوج هماهنگی و هارمونی تیم ملی در بازی با قطر بود +فیلم

مطهری: اوج هماهنگی و هارمونی تیم ملی در بازی با قطر بود +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید مطهری پس از ورود تیم ملی فوتبال ایران به کشور گفت: با توجه به فیفادی که داشتیم. 2 بازی انجام دادیم و به نظرم تیم دارد به آن هارمونی و هماهنگی خودش می‌رسد. بازی با قطر اوج کار ما بود. بچه‌ها واقعا تلاش کردند و دستورات تاکتیکی را به نحو احسن پیاده کردند و نتیجه آن نیز 4 گل شد.

مربی تیم ملی در خصوص بازی‌های ایران در روزهای فیفادی گفت: مطمئناً کسانی که کارشناسی به شرایط ما نگاه کنند، می‌دانند. بچه‌ها واقعا ما نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. ما واقعاً دوست داریم با تیم‌های بزرگ‌تر بازی کنیم. شرایط را خودتان می‌دانید. ما سعی کردیم به بهترین شکل از این فیفادی‌ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در نهایت ما سعی داریم که یک فوتبال محترمانه بازی کنیم، با برنامه باشیم و این مسئله را شما دارید در تیم ملی می‌بینید. رد پای آن مشهود است.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.