اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در اهواز

اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی خیل عزاداران سرور و سالار شهیدان در نقاط مختلف شهر اهواز به خیابان می‌آیند و به سوگواری می‌پردازند.

به منظور رفاه حال سوگواران حضرت سیدالشهدا(ع) و عموم شهروندان از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستانمحدودیت‌های ترافیکی برای تاسوعا و عاشورا در اهواز اتخاذ شد.

در همین ارتباط فرید کریمی‌زاده رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان با اتخاذ تدابیر فرماندهی انتظامی استان با حفظ اقتدار و رعایت حرمت ماه محرم در تامین نظم و امنیت عزاداران سرور و سالار شهیدان به‌شرح ذیل طرح ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام می‌نماید:

محدودیت‌های ترافیکی بعد از ظهر روز تاسوعا:

خیابان سی متری شریعتی از چهار راه زند تا خیابان شهید وکیلی بصورت رفت و برگشت و کلیه معابر منتهی به شریعتی مسدود خواهند شد و همچنین معابر فرعی طول خیابان طالقانی حد فاصل حسینه ثارالله تا حسینه اعظم و محدود میدان ولایت و پارک شهید سبهانی منع تردد صورت می‌گیرد.

مسیرهای جایگزین برای تردد روز تاسوعا مسیر ساحلی و بلوار آیت‌الله بهبهانی و بیمارستان‌ها برای تردد آمبولانس‌ها با رعایت احتیاط پیش بینی شده است.

محدودیت‌های ترافیکی روز عاشورا:

خیابان سی متری شریعتی از چهار راه زند تا تقاطع نهج البلاغه برای حضور عزاداران و تمام فرعی‌های منتهی به این مسیر مسدود خواهد شد و خیابان رضوی جنب پل سیاه تا ۲۴ متری و فلکه شهدا و اول آزادگان را درگیر خواهد نمود.

مسیرهای جایگزین برای تردد، معابر ساحلی و بلوار آیت‌الله بهبهانی و خیابان‌های زند و شهید رستگاری و پل‌ها پیش بینی شده بیمارستان‌های امام، فاطمه الزهرا(س) و آریا برای بیماران و مصدومین و تردد آمبولانس‌ها در نظر گرفته شده است.

شهروندان نسبت به توقف خودروی خود موارد ایمنی را رعایت کنند از پارک وسایل نقلیه در نزدیکی موانع انسداد فرعی‌ها خودداری کنند و امکان باز کردن ناگهانی مسیر فرعی را در نظر بگیرند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.