درستکار: خواهش می‌کنیم کشتی را حمایت کنید‌

درستکار: خواهش می‌کنیم کشتی را حمایت کنید‌

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در نشست خبری، اظهار داشت: درمورد مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی توضیحاتی دادیم. این جمع امروز برای کمک به کشتی آمده و قرار است بدون هیچ گاردی کمک کنیم تا کشتی نتیجه خوبی بگیرد. می‌دانم جمعی هستید که مثل کشتی‌گیران، مظلوم‌ترین هستید و با قدردانی خواهش می‌کنیم کشتی را حمایت کنید‌. روزهای سختی داریم‌‌‌. در کشتی آزاد باید ۳ سهمیه و در فرنگی باید ۲ سهمیه المپیک بگیریم. چرخه انتخابی را پیش رو داریم و سال سختی است.

درستکار درمورد تغییر اوزان برخی کشتی گیران و اینکه از اجرای چرخه انتخابی تیم ملی با توجه به تاثیر مخرب روی نفراتی مثل رحمان عموزاد رضایت دارد یا خیر، عنوان کرد: تغییر اوزان دست خود کشتی گیر است و نمی توانیم به کشتی گیر بگوییم به یک وزن برود یا نرود. رحمان عموزاد هم فکر نمی کنم زود انتخاب شده باشد. او در فروردین سال گذشته انتخاب شد. البته شرایط کشتی گیران متفاوت است و قطعا در سال المپیک دچار تعییراتی می‌شود.

وی درمورد دلیل شکست کشتی گیران ایران در کشتی های حساس و مقابل نفرات عنوان‌دار در مسابقات جهانی گفت: فکر می کنم موج رسانه اینطور وانمود کرد ما همه کشتی های حساس را باختیم. مگر امیر محمد یزدانی اکماتالیف را نبرد، مگر امیرحسین زارع طاها اکگل و پتریاشویلی را نبرد؟ مگر میلاد والی زاده در اولین حضورش در مسابقات جهانی؟ رضازاده‌، قهرمان اروپا را نبرد. البته در چند کشتی مهم هم باختیم. حتماً دلیلش کار ما ایراد کشتی گیر بوده است. قطعا آسیب شناسی می کنیم و سعی داریم اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم.

ادامه دارد…

منبع: فارس