حمایت خسروی وفا از دبیر و واکنش به حضور سوارکاری در هانگژو

حمایت خسروی وفا از دبیر و واکنش به حضور سوارکاری در هانگژو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک در مورد اعزام برخی رشته‌ها مثل سوارکاری اظهار داشت: سوارکاری برای اعزام مورد حمایت من خود بوده است. لذت بردم که یک زن ایرانی آنقدر با اسب تکنیکی کار می کند. در سوارکاری مسئله حرفه ای است و باید کار زیادی انجام شود که به نتایج خوبی برسیم. اینگه یک زن بدون خطا در بازی های آسیایی کار می کند، خیلی خوب است و همان یک نفر برای ما بس بود.

وی در مورد دلالی اسب در سوارکاری گفت: من متخصص این کارها نیستم و گزارشی هم در این مورد نیامده است. خیلی ها بودند که می خواستند پول های میلیونی بدهند و به این سفر بیایند، اما دلالی و این حرف ها در حیطه برخورد ما نیست و ارگان های دیگر باید وارد شوند. در مورد نتیجه باید بگویم که برای اولین بار حرفه‌ای کار کردیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد اینکه برخی روسای فدراسیون‌ها خودشان را با علیرضا دبیر مقایسه می کردند و از نیامدن مسوولین در مسابقات آنها گفت: من از زاویه دیگری نگاه می‌کنم و می‌گویم کاش بقیه فدراسیون‌ها مثل دبیر کار می‌کردند. دبیر در میدان بوده و خوب ظاهر شده است. ما در این مدت با او دعوا کردیم ولی او دعوا نکرده است.

خسروی وفا با اشاره به اینکه کشتی در بازی‌های آسیایی جاکارتا 12 نفر داشت و 5 طلا و 3 برنز گرفت، عنوان کرد: در این دوره همان تعداد را داشت و 5 طلا، 4 نقره و یک برنز گرفت. دستشان درد نکند، اینکه در راستای نتیجه گرفتن دعوا کند مشکلی ندارد. نتیجه کشتی درخشان بوده است. با کسی شام نخوردیم و به این سادگی‌ها هم نخواهیم خورد. کاش بقیه رؤسا مثل دبیر حرکت کنند. کاش 20 رئیس مثل دبیر داشتیم تا در المپیک پاریس موفق می‌شدیم.

ادامه دارد…

منبع: فارس