پوشش زنده روز سوم بازی‌های پاراآسیایی| کسب یک طلا و 3 نقره تا این لحظه برای ایران/ تیم دوبل ریکرو مردان فینالیست شد

پوشش زنده روز سوم بازی‌های پاراآسیایی| کسب یک طلا و 3 نقره تا این لحظه برای ایران/ تیم دوبل ریکرو مردان فینالیست شد – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از هانگژو، روز سوم بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو امروز (چهارشنبه) درحالی آغاز شد که ورزشکاران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

نتایج لحظه به لحظه ورزشکاران کشورمان به شرح زیر است:

پاراشنا:

روز سوم پاراشنا در ورزشگاه المپیک هانگژو استارت خورد و دو شناگر کشورمان در ماده 100 متر آزاد کلاس S10 با برتری در مرحله مقدماتی به فینال صعود کردند. شاهین ایزدیار در گروه خود با زمان یک دقیقه و یک ثانیه و 24 صدم ثانیه اول شد. سینا ضیغمی نژاد نیز در گروه دوم با زمان یک دقیقه و 66 هزارم ثانیه در جایگاه اول ایستاد. مسابقه فینال این دسته عصر امروز به وقت ایران پیگیری خواهد شد.

پاراجودو:

علی نوایی در وزن 90+ کیلوگرم کلاس J1، در دور اول با «جونگ مین پارک» مبارزه کرد و مقابل این حریف اهل کره جنوبی به برتری رسید و گام به مرحله بعد گذاشت. نوایی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف نماینده چین خواهد رفت.

تکواندو:

** حامد حق‌شناس نماینده وزن مثبت 80 کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو مقابل حریفی از بحرین قرار گرفت و 25 بر 3 پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد.

** علیرضا بخت ملی‌پوش پاراتکواندو در مرحله یک چهارم نهایی وزن منفی 80 مقابل لی وی هو از چین به روی شیاپ چانگ رفت. او توانست با نتیجه 10 بر یک حریف خود را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو ,

دوومیدانی:

** رقابت فینال ماده 200 متر مردان در کلاس T35 برگزار شد و علیرضا زارع به مدال طلا دست پیدا کرد. زارع در این رقابت با ثبت زمان 25.51 زودتر از دیگر رقبا از خط پایان عبور کرد و مدال طلای این رشته در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی را به گردن آویخت. ورزشکارانی از عراق و هند دوم و سوم شدند.

بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو ,

**رقابت‌های پارادوومیدانی چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی از صبح امروز چهارشنبه در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو آغاز شد که در فینال مسابقات پرش طول کلاس T13 مهدی مرادی به رقابت به حریفانش پرداخت. در پایان این رقابت مرادی با ثبت رکورد 6.22 عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره این دوره از بازی‌ها را از آن خود کرد. ورزشکار ازبکستانی با 6.88 به مقام قهرمانی و مدال طلا دست پیدا کرد.

بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو ,

** در فینال مسابقات پرتاب وزنه F32 پرستو حبیبی به رقابت با حریفانش پرداخت. در پایان مرحله فینال این مسابقات پرتابی به طول 5.49 به عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره دست پیدا کرد. در این بخش ورزشکار اماراتی با 5.94 عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کرد.

پارا تیراندازی با کمان:

** تیم دوبل ریکرو مردان با ترکیب محمدرضا عرب عامری و غلامرضا رحیمی در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم تایلند رفت و با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید و فینالیست شد.

بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو ,

** تیم دوبل ریکرو بانوان با ترکیب زهرا نعمتی و سمیه رحیمی در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم اندونزی رفت و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید و فینالیست شد. تیم ایران در دیدار پایانی به مصاف تیم چین رفت و با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو ,

بسکتبال با ویلچر:

تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان کشورمان در پنجمین مسابقه‌ خود در بازی های پاراآسیایی هانگژو برابر چین قرار گرفت و با نتیجه 75 بر 27 نتیجه را به حریف قدرتمند خود که از امتیاز میزبانی و حمایت پرشور تماشاگرانش بهره می برد، واگذار کرد. تیم ملی ایران با توجه به نتایج کسب شده فردا برای کسب عنوان سومی و مدال برنز به مصاف تایلند خواهد رفت.

ادامه دارد…

منبع: تسنیم