ضیغمی‌نژاد: برنامه من کسب مدال پاراشنا در پارالمپیک است

ضیغمی‌نژاد: برنامه من کسب مدال پاراشنا در پارالمپیک است – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگاری اعزامی خبرگزاری تسنیم از هانگژو، سینا ضیغمی‌نژاد پس از پایان رقابت‌هایش در مسابقات پاراشنای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: روز پایانی مسابقات پاراشنا بود و من توانستم در 5 ماده شرکت کرده که در نهایت 3 مدال طلا و یک مدال نقره کسب کنم و در 100 متر پروانه نیز چهارم شدم.

ضیغمی‌نژاد: شناگران ژاپنی پرقدرت ظاهر شدند

دارنده سه مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی افزود: خدا را شکر توانستم در ماده 100 متر آزاد رکورد بازی‌های پارا آسیایی را بشکنم که در دست «لین» چینی بود. او مدال پارالمپیک ریو را داشت و در هر سری از بازی‌های پاراآسیایی 8 مدال طلا می‌گرفت. این یک اتفاق بسیار بزرگی بود که رقم زدم.

ضیغمی‌نژاد گفت: تا الان هم پرافتخارترین ورزشکار ایرانی در بازی‌های پار آسیایی هانگژو هستم. از همه کسانی که در این مدت کمکم کردند و در این مسیر من را همراهی کردند، تشکر می‌کنم. با تمام قدرت برای سال آینده آماده می‌شوم و برنامه‌ام این است که بتوانم برای اولین بار یک مدال پاراشنا در پارالمپیک به دست بیاورم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.