پوشش زنده بازی‌های پاراآسیایی| کسب دو طلا توسط امیرزادگانی و مرادی

پوشش زنده بازی‌های پاراآسیایی| کسب دو طلا توسط امیرزادگانی و مرادی – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از هانگژو، روز ششم بازی‌های پاراآسیایی هانگژو امروز ششم آبان ماه در حالی آغاز شد که ورزشکاران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

گزارش لحظه به لحظه ورزشکاران کشورمان در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

پاراتیراندازی با کمان:

محمدرضا زندی در نیمه‌نهایی مسابقات پارا تیراندازی با کمان و در ماده W1، مقابل کمانداری از چین با نتیجه 137 بر 136 شکست خورد و از صعود به فینال بازماند. وی در دیدار رده‌بندی به مصاف نماینده ژاپن می‌رود.

پارادوومیدانی:

** فینال مسابقه دوی 400 متر مردان در کلاس T12 در حالی برگزار شد که مهرداد ملی‌پوش کشورمان در آن حضور داشت. مرادی که در روزهای گذشته یک مدال طلا نیز کسب کرده بود، در مسابقه امروز با زمان 49.60 ثانیه زودتر از سایر دونده‌ها از خط پایان عبور کرد و قهرمان شد و مدال طلا کسب کرد.

بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو ,

** فاطمه امیرزادگانی یکی از ملی‌پوشان تیم پارادوومیدانی بود که در روز پایانی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ، با حریفانش در ماده دوی 400 متر کلاس T12 رقابت کرد. او در این مسابقه با ثبت زمان 59.88 ثانیه که بهترین عملکرد شخصی‌اش نیز بود، به مقام قهرمانی دست یافت و مدال طلا را به خود اختصاص داد.

بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو ,

ادامه دارد…

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.