رستمیان: در جهانی مدال‌های بهتری نسبت به هانگژو گرفتیم اما دیده نشد/ از عملکردم در قهرمانی آسیا راضی‌ام

رستمیان: در جهانی مدال‌های بهتری نسبت به هانگژو گرفتیم اما دیده نشد/ از عملکردم در قهرمانی آسیا راضی‌ام – اخبار ورزشی –

هانیه رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکردش در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: خداراشکر در پانزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا که در کره جنوبی برگزار شد، در رشته 25 متر مدال نقره گرفتم. از رکوردی که زدم و فینالی که داشتم خیلی راضی هستم. رقابت بسیار سخت بود. رقیبان اصلی ما در جهان، در آسیا هستند و رکوردهایی که اینجا ثبت شد حتی از قهرمانی جهان بالاتر بود.

وی افزود: عملکرد خوبی داشتم و با توجه به اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه المپیک توزیع می‌شد و من هم پیش‌تر سهمیه گرفته بودم، حضورم در این مسابقات کمک کرد تا آماده‌تر و با تجربه‌تر شوم و برای المپیک به سطح بالاتری برسم. امیدوارم همین روند را تا المپیک 2024 پاریس ادامه دهم.

تیراندازی قهرمانی آسیا| رستمیان به مدال نقره رسید

دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا در پاسخ به این سؤال که چرا این مدال را در بازی‌های آسیایی به دست نیاوردید، گفت: در رشته 25 متر در بازی‌های آسیایی و هم در قهرمانی آسیا با یک رکورد یعنی 584 فینالیست شدم و عملکرد مشابهی داشتم ولی شرایط فینال در هر مسابقه متفاوت است. در تیراندازی رقابت بالاست و هر مسابقه شرایط خود را دارد و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. در یک فینال می‌شود و در یک فینال نه.

رستمیان تأکید کرد: خیلی از قهرمانان جهان در یک مسابقه حتی فینالیست نمی‌رسند که این به خاطر ویژگی این رشته و نزدیکی رکوردها است به خصوص در تپانچه 25 متر که رقابت سختی در آسیا وجود دارد.

وی با اشاره به توقعات از نتایج ورزشکاران در بازی‌های آسیایی گفت: بازی‌های آسیایی بیشتر دیده می‌شود و پخش تلویزیونی دارد و انتظارات بیشتر است در صورتی که در مسابقات جهانی که از نظر رنکینگ و سطح، بالاتر است نتایج و مدال‌های بهتری گرفتیم، ولی دیده نمی‌شود. انتظارات در بازی‌های آسیایی بالاتر است و فکر می‌کنند نتیجه خوبی نگرفتیم در حالی که در تیراندازی رقابت‌ها نزدیک است و فینالیست شدن نتیجه خوبی است حتی اگر مدال گرفته نشود اما متأسفانه خیلی‌ها از این رشته شناخت ندارند و فکر می‌کنند نتایج خوب نبوده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.