مراسم وداع با پیکر شهید علی میرزایی در ملایر برگزار شد

مراسم وداع با پیکر شهید علی میرزایی در ملایر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر امشب مراسم ویژه شب تاسوعای حسینی و وداع با شهید نظم و امنیت شهید علی میرزایی از شهدای مبارزه با مواد مخدر در مسجد جامع ملایر با حضور مردم قدرشناس برگزار شد.

شهید میرزایی در درگیری با سوداگران مرگ دچار مجروحیت شد و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

امام جمعه ملایر با تبریک و تسلیت شهادت این شهید راه خدمت به وطن اظهار کرد: شهدای ما اهل معرفت و تبعیت از ولایت بودند و همین سیره نیز آنها را ماندگار کرده است.

وی با اشاره به تبعیت محض حضرت عباس(ع) از امام زمان خود گفت: تنها چند تن از امامزادگان دارای اعمال خاص زیارت و نماز خاص هستند که قمر بنی هاشم یکی از آنها است.

امام جمعه ملایر معرفت به امام زمان را مهمترین دلیل عظمت حضرت ابوالفضل(ع) عنوان کرد و تاکید کرد: رفتار و سیره حضرت عباس به ما نشان می‌دهد که راه تقرب الهی و بندگی معرفت است.

وی با بیان اینکه شهدای کربلا در معرفت بی‌نظیر بودند، تصریح کرد: معرفت باعث شده بود از مرگ هراسی نداشته باشند اما بدون اذن امام خود قدمی برنداشتند.

ارزنده تاکید کرد: برای اینکه ادامه‌دهنده مسیر شهدای کربلا باشیم باید نسبت به ولایت فقیه معرفت داشته باشیم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.