تأکید AFC به برگزاری دیدار سپاهان – آلمایق در ورزشگاه آزادی پس از بازی نساجی

تأکید AFC به برگزاری دیدار سپاهان - آلمایق در ورزشگاه آزادی پس از بازی نساجی – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از اعلام محرومیت سپاهان از برگزاری سه دیدار خانگی در ورزشگاه نقش جهان صحبت از انجام مسابقات این تیم در ورزشگاه آزادی به میان آمد. از آنجایی که ورزشگاه فولادشهر اصفهان مورد تأیید قرار نگرفته و سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) از الزامات برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است؛ ورزشگاه آزادی تنها گزینه‌ای است که می‌تواند پذیرای بازی‌های سپاهان باشد.

سپاهان مقابل الاتحاد سه بر صفر بازنده شد/ 200 هزار دلار جریمه و برگزاری بازی خارج از نقش جهان

کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که مقدمات برگزاری مسابقه آلمالیق ازبکستان و سپاهان در هفته چهارم لیگ قهرمانان را در ورزشگاه آزادی فراهم کند. طبق برنامه از پیش اعلام شده سپاهان باید روز دوشنبه 15 آبان در کشورمان به مصاف نماینده ازبکستان برود. این در شرایطی است که در همان روز نساجی دیگر نماینده ایران از ساعت 17:30 در استادیوم آزادی رودرروی نوبهار ازبکستان قرار می‌گیرد.

AFC اعلام کرده که بازی سپاهان و آلمالیق باید پس از مسابقه نساجی در همان روز (15 آبان) در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

رئیس فدراسیون عربستان: به تصمیم AFC درباره بازی سپاهان – الاتحاد احترام می‌گذاریم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.