بازیکن سپاهان: هواداران یکی از نقاط قوت ما هستند

بازیکن سپاهان: هواداران یکی از نقاط قوت ما هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا اسدی در نشست خبری پیش از بازی با آلمالیق ازبکستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم در این زمان و این مکان هستم. مربی همه چیز را گفت و خیلی کامل شرایط بازی و تیم ما را توضیح داد. در خانه خودمان و ورزشگاه اصفهان بازی نمی کنیم و تمام هواداران را نداریم. آنها یکی از نقاط قوت ما هواداران هستند اما متاسفانه در این‌ بازی کنار ما نیستند. البته باید انگیزه داشته باشند تا به استادیوم بیایند و تیم خود را تشویق کنند.

وی افزود: البته در تهران هم هواداران سپاهانی را تا حدودی داریم و باید در مورد خودمان صحبت کنیم. شرایط ما خوب است و می‌توانیم برنده بازی باشیم تا همچنان به ادامه لیگ قهرمانان امیدوار بمانیم. در اصفهان حضور بانوان را نداشتیم اما در تهران داریم که این موضوع خوشحال کننده است و برای ما قوت قلبی است که خانواده های ما می‌توانند به ورزشگاه بیایند و بازی ما را ببینند.

ادامه دارد …

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.