تنها اتفاقی که می‌تواند به اعتصاب استقلالی‌ها پایان دهد!

تنها اتفاقی که می‌تواند به اعتصاب استقلالی‌ها پایان دهد!

استقلالی‌ها بعد از بازی با آلومینیوم اراک حاضر به تمرین نشدند و این اعتصاب هم چنان ادامه دارند و آنها امروز هم تمرین نکردند!

اعتصاب استقلالی ها به ۷۲ ساعت رسید. فرق اعتصاب این بار استقلالی‌ها با دفعات گذشته این است که این بار بر سر تمرینات هم حاضر نمی‌شوند. دفعات قبل در کمپ حاضر می‌شدند اما تمرین نمی‌کردند اما اکنون بر سر محل تمرین هم حاضر نمی‌شوند!

دلیل اعتصاب استقلالی‌ها این است که مطالبات فصل گذشته را بعد از گذشت ۸ ماه هنوز دریافت نکرده‌اند. به نظر می‌رسد تنها تفاقی که منجر به حضور دوباره آبی‌ها در تمرین می‌شود، پیامک دریافت پول است. استقلالی‌ها یک بار با خطیر در این باره صحبت کردند. بعد از پایان وعده‌ای که مدیر عامل به آنها داد، تمرین را تعطیل کردند.

اعتصاب استقلالی ها کی به پایان می‌رسد؟

در ۴۸ ساعت آینده به دلیل تاسوعا و عاشورا بانک‌ها تعطیل است و بعید است استقلال موفق به پرداخت پول به بازیکنان شود. بر همین اساس پیش بینی می‌شود اعتصاب استقلالی‌ها ادامه پیدا کند. شاید شنبه اتفاقات تازه‌ای در باشگاه استقلال رخ دهد و این منجر به حضور دوباره بازیکنان در تمرینات شود.

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.