حسینیه‌ای برای کودکان + عکس

حسینیه‌ای برای کودکان + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمد فغانزاده امام جماعت مسجد شهرک شهیدان بذری بابل از راه‌اندازی حسینیه کودک و نوجوان هیأت محبین الحسین (ع) شهرک شهیدان بذری خبر داد و اظهار کرد: امسال سومین سال ایجاد این حسینیه برای پسران و نخستین سال واحد دختران است که به‌صورت مجزا از روش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و مذهبی این حسینیه به کمک دوستان هیأتی این محل فعالیت می‌کند.

مسؤول فرهنگی با بیان اینکه نوجوانان و کودکان بین ۳ تا ۱۵ سال را اینجا ما پذیرش می‌کنیم، بیان گفت: برنامه‌های هر روز ما قبل از اذان مغرب شروع می‌شود بچه‌ها با همکاری هم برای اقامه عزای امام حسین (ع) فضا را آماده می‌کنند.

فغانزاده گفت: هر گروهی بخشی از کار هیأت را مثل سیستم صوتی، پخش صندلی، انتظامات، توزیع غذا و سایر را برعهده می‌گیرند.

وی یادآور شد: برنامه‌های مختلف فرهنگی مذهبی آموزشی برگزار می‌شود که پخش فیلم برای معرفی شهدا واقعه کربلا، طرح سوال از کلیپ‌های پخش شده و اهدا هدایا به برندگان، رنگ آمیزی، دلنوشته، نقاشی، بازی‌های فکری، سخنرانی کوتاه با زبان کودک و نوجوان، ذکر مداحی اهل بیت و سینه‌زنی ازجمله این برنامه‌ها است.

فغانزاده خاطر نشان کرد: هدف ما این است که بچه‌ها را با مکتب امام حسین (ع) آشنا کنیم خاطره خوبی را رقم بزنیم که این بچه‌ها مشتاق شوند و هر سال منتظر این باشند که محرم شود.

پایان پیام/م

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.