مورد عجیب ستاره‌ای که برای خریدش دعوا شد/ یا صفر یا صد!

مورد عجیب ستاره‌ای که برای خریدش دعوا شد/ یا صفر یا صد!

قبل از شروع لیگ بیست‌ودوم خیلی از تیم‌ها به دنبال خرید سعید صادقی بودند. سعید فصل قبلش بهترین پاسور لیگ برتر بود و ستاره فصل نقل و انتقالات به شمار می‌رفت. پرسپولیس و استقلال رقابت سنگینی برای جذب این بازیکن داشتند و در نهایت این پرسپولیس بود که موفق شد صادقی را از چنگ رقیب سنتی در بیاورد و سعید قرمزپوش شد.

صادقی فصل قبل و به خصوص در اواخر فصل نمایش‌های خوبی داشت و گل‌های مهمی هم برای تیمش به ثمر رساند. با این حال در این فصل عملکرد او در ترکیب پرسپولیس کاملا سینوسی بوده مثلا در بازی مقابل تراکتور تک‌گل ۳ امتیازی تیمش را زد و در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان در تهران ستاره زمین بود و هر دو گل پرسپولیس را به ثمر رساند اما در چند بازی هم مثل ۳ بازی اخیر پرسپولیس مقابل ملوان، صنعت نفت و بازی برگشت مقابل استقلال تاجیکستان در حد و اندازه‌های خودش ظاهر نشد.

صادقی که کار سختی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی دارد، اگر می‌خواهد به تیم ملی دعوت شود باید روند یکنواختی داشته باشد و عملکرد سینوسی او ممکن است مانع دعوت شدن او به تیم ملی شود.

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.