تکرار اتفاق تلخ لیگ بیست‌ویکم برای پرسپولیس/ جام دوباره آبی می‌شود؟

تکرار اتفاق تلخ لیگ بیست‌ویکم برای پرسپولیس/ جام دوباره آبی می‌شود؟

پرسپولیس درحالی امروز باید در یک دیدار فوق‌العاده مهم به مصاف سپاهان برود که شاگردان یحیی گل‌محمدی در ۳ بازی قبلی خود در لیگ و بازی‌های آسیایی به تساوی رسیدند و در کسب پیروزی ناکام ماندند. اتفاقی که در سال‌های اخیر کمتر برای پرسپولیس رخ داده و کم پیش آمده بود که این تیم در ۳ بازی متوالی نتیجه نگیرد.

آخرین بار دو فصل قبل و در لیگ بیست‌ویکم بود که پرسپولیسی‌ها به‌ترتیب مقابل استقلال و هوادار در لیگ متوقف شدند و در جام حذفی هم برابر آلومینیوم شکست خوردند. در پایان آن فصل قهرمانی به استقلال رسید و دست پرسپولیسی‌ها از رسیدن به جام کوتاه ماند.

حالا پرسپولیس در شرایط مشابهی قرار گرفته و در ۳ بازی اخیر خود موفق به کسب برد نشده است. آن‌ها امروز هم یک بازی بسیار سخت در اصفهان دارند. دیداری که نتیجه گرفتن در آن از نان شب هم برای پرسپولیسی‌ها واجب‌تر است. عدم نتیجه‌گیری در این بازی پرسپولیس را از کورس قهرمانی در لیگ خارج می‌کند و آن‌ها را با روحیه‌ای بد و احتمالا کلی حاشیه راهی تعطیلات خواهد کرد.

شرایط پرسپولیس بی‌شباهت با لیگ بیست‌ویکم نیست و حال باید دید در پایان فصل هم همان اتفاقات می‌افتد و استقلال به جام می‌رسد یا این‌که ورق برمی‌گردد و اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

منبع: خبرورزشی