جمشیدیان: استقلالی‌ها برعکس بازیکنان پرسپولیس، جنگنده و باانگیزه هستند/ سپاهان 2 تیم کامل لیگ برتری دارد

جمشیدیان: استقلالی‌ها برعکس بازیکنان پرسپولیس، جنگنده و باانگیزه هستند/ سپاهان 2 تیم کامل لیگ برتری دارد – اخبار ورزشی –

احمد جمشیدیان درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس که سبب صعود طلایی‌پوشان به رده پنجم لیگ برتر شد، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتند، اما این بازی از لحاظ فنی چنگی به دل نمی‌زد. چمن ورزشگاه نقش جهان هنوز کیفیت لازم را ندارد و به سپاهان لطمه می‌زند.

سپاهان یک – پرسپولیس صفر؛ طلسم نقش جهان به زیبایی شکسته شد

سپاهان به لیگ برتر بازگشت
وی با اشاره به مشکلاتی که قهرمان پنج دوره لیگ برتر با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، اظهار داشت: سپاهان پس از کسر چهار امتیاز در لیگ برتر، شکست انضباطی مقابل الاتحاد، تساوی در قائمشهر و باخت به ملوان در بحران فرو رفته بود. با این حال بازیکنان خیلی زود خودشان را جمع و جور کردند و برد قاطعی برابر آلمالیق به دست آوردند. سپاهان مستحق برتری مقابل پرسپولیس بود و به لیگ برتر بازگشت.

گزاف نیست بگوییم سپاهان دو تیم کامل در حد لیگ برتر دارد
هافبک سابق سپاهان با بیان اینکه این تیم فصل پُرتنشی را گذرانده است، یادآور شد: با این وجود، سپاهان شرایط را به‌خوبی مدیریت کرده است. این باشگاه ابزار زیادی در اختیار دارد و با توجه به دیدارهای پیش رو، سپاهان از شانس خوبی برای مدعی شدن در لیگ برتر بهره می‌برد. می‌بینیم که هفت بازیکن سپاهان به تیم ملی دعوت شدند و اگر امید نورافکن مصدوم نبود، تعداد این ملی‌پوشان به عدد هشت می‌رسید. گزاف نیست بگوییم که سپاهان دو تیم کامل در حد لیگ برتر دارد.

رأفت: حریفان دست پرسپولیس را خوانده‌اند

پرسپولیس بی‌انگیزه و بی‌روحیه است
جمشیدیان با اشاره به شرایط تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: چند هفته است که به‌خاطر مسائل فنی و غیرفنی، پرسپولیسِ خوبی را در زمین نمی‌بینیم. گل‌محمدی باید بررسی کند که چرا تیمش انگیزه لازم را ندارد و خیلی بی‌روحیه بازی می‌کند. همچنین باید بپذیریم دست او واقعاً خالی است. پرسپولیس چهار مصدوم دارد که همه آنها بازیکنان ارزشمندی محسوب می‌شوند و دست یحیی برای استفاده از بازیکنان نیمکت‌نشین هم بسته بود.

تیم فوتبال استقلال , تیم فوتبال سپاهان اصفهان , تیم فوتبال پرسپولیس ,

گولسیانی، کنعانی‌زادگان و بیرانوند جور پرسپولیس را می‌کشند
وی با انتقاد از دو مدافع پرسپولیس بیان کرد: جناح چپ و راست پرسپولیس یکی از نقاط قوت این تیم طی چند سال اخیر بود، اما دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی اصلاً شرایط خوبی نداشتند. ترابی پس از بازگشت از مصدومیت به شرایط خوبی نرسیده و شهاب زاهدی هم بسیار پُرفراز و نشیب است. او یک بازی در حد یک مهاجمی ششدانگ بازی می‌کند و در مسابقه بعدی، نشانه‌ای از بازیکن خوب ندارد. به نظرم گولسیانی، کنعانی‌زادگان و بیرانوند جور پرسپولیس را می‌کشند.

روشن: تراکتور زور بردن استقلال را نداشت

استقلالِ نکونام شبیه تیم مجیدی است
بازیکن سابق تیم استقلال در مورد تداوم یکه‌تازی شاگردان جواد نکونام با غلبه بر تراکتور تبریز تصریح کرد: من همیشه استقلالِ امسال را با استقلال سال دوم فرهاد مجیدی مقایسه می‌کنم که قهرمان لیگ برتر شد. نمی‌گویم این تیم امسال هم به قهرمانی می‌رسد، اما استقلال انسجامی خوبی دارد و نه موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کند، نه فرصت‌های زیادی به حریف می‌دهد.

استقلالی‌ها برعکس پرسپولیس، جنگنده و باانگیزه هستند
جمشیدیان، انگیزه را مهمترین تفاوت بازیکنان استقلال و پرسپولیس دانست و به تسنیم گفت: استقلالی‌ها بسیار جنگنده و باانگیزه هستند و می‌توان گفت در نقطه مقابل پرسپولیس قرار دارند. روزی که استقلال نمی‌تواند پیروز شود، شکست نمی‌خورد و روزی که قرار است ببرد، از معدود فرصت‌های خودش استفاده می‌کند. این تیم تاکنون شاداب و منسجم بوده و اگر همین روند را حفظ کند، بعید است از صدر جدول پایین بیاید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم