گلایه بازیکن ارزان قیمت رئال جواب داد

گلایه بازیکن ارزان قیمت رئال جواب داد

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «مارکا» اسپانیا خبر داد مسوولان باشگاه رئال مادرید بعد از اظهارات همسر لونین دروازه بان اوکراینی‌شان درباره نارضایتی شوهرش و احتمال جدایی اش از رئال ناراحت شدند.

مدیران رئال دوست ندارند کسی غیر از بازیکن به نیابتش در رسانه‌ها گلایه کند. از طرفی لونین ارزان ترین بازیکن رئال به شمار می آید و سالیانه فقط یک و نیم میلیون یورو دستمزد دارد به همین خاطر مدیران رئال نمی‌خواهند این بازیکن با صرفه را از دست دهند.

از طرفی کپا دروازه بان اسپانیایی به صورت قرضی از چلسی به رئال آمده و با پایان فصل باید این تیم را ترک کند. او دوست دارد در مادرید بماند ولی رئال برای خرید دائمی‌اش باید مبلغ 40 میلیون یورو را هزینه کند که رقم بسیار بالایی برای یک دروازه بان است.

عملکرد رضایت بخش لونین در هفته‌های گذشته باعث شده تا رئالی‌ها نگران آینده این دروازه بان ارزان قیمت شوند چون پیشنهاداتی از انگلیس و از باشگاه رئال بتیس دارد، ئبرهمین اساس نمی‌خواهد به راحتی این دروازه بان ارزان قیمت را از دست دهد به همین خاطر به دنبال اقدامی برای تمدید قراردادش است.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.