هاشمی: باید برای مرمت زورخانه‌ها بودجه‌ای را اختصاص دهیم

هاشمی: باید برای مرمت زورخانه‌ها بودجه‌ای را اختصاص دهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه اولین همایش ورزش زورخانه‌ای، عنوان کرد: در هیات دولت با وزیر نیرو صحبت کردیم که آب و برق زورخانه‌ها رایگان شود که این موضوع ابلاغ شد. ما باید بودجه‌ای را برای مرمت زروخانه‌هایی که چند سالی از تاسیس آنها گذشته اختصاص دهیم تا به روز شوند. با توجه به اینکه رشته پهلوانی و‌ زورخانه‌ای یکی از رشته‌های مهم کشور به شمار می‌رود و دارای ظرفیت است در همین راستا به عنوان متولی ورزش کشور وظیفه دارم تا از این رشته به شکل کامل حمایت کنم.

*با وزیر نیرو صحبت کردیم تا هزینه آب و برق زورخانه ها رایگان شود

هاشمی افزود: ورزش زورخانه رشته درآمدزا نیست. جمعی سال‌ها آمده و خدمت می‌کنند و در واقع کارهای خیریه انجام می‌دهند به همین دلیل اولین کاری که کردیم این بود که با وزیر نیرو صحبت کرده تا هزینه آب و برق زورخانه‌ها رایگان شود. بحث دیگر موضوع گاز زورخانه‌هاست به همین دلیل با وزیر نفت هم صحبت کردیم قرار شد با دولت مکاتبه کنیم تا موضوع گاز هم حل شود.

*باید مرام پهلوانی را به سایر رشته ها تعمیم دهیم

وی با اشاره به تقویت ورزش زورخانه‌ای، تصریح کرد: این رشته علاقه‌مندانی دارد به همین دلیل نیاز است واقعاً تقویت شود. نکاتی در ورزش حضور خانه‌ای هست مانند مرام پهلوانی که ما لازم می‌دانیم آن را به سایر رشته‌ها تعمیم دهیم. ماسابقه زیادی در ورزش پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای داریم به همین دلیل باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

ادامه دارد…

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.