5 تن آرد دولتی احتکار شده در اصفهان کشف شد

5 تن آرد دولتی احتکار شده در اصفهان کشف شد

محمد احمدی رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت : مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود مطلع شدند متصدی یک واحد صنفی نانوایی اقدام به احتکار و عرضه آرد دولتی به صورت خارج از شبکه در بازار آزاد می‌کند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم و انجام یک سری تحقیقات تخصصی یک باب منزل مسکونی در شهر اصفهان که آردهای دولتی در آن دپو شده بودند را شناسایی و پس از اخذ مجوز از مرجع قضائی این مکان را مورد بازرسی قرار دادند.

احمدی گفت: در این عملیات ۱۰۴ کیسه آرد ۵۰ کیلویی یارانه‌ای به وزن ۵ تُن و ۲۰۰ کیلو که ارزش آن برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۲۰ میلیون ریال بود، کشف شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان اصفهان از توقیف آردها و پلمب منزل مذکور به دستور مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ش

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.