حمله تند همیلتون به منتقدان گرندپری لاس‌وگاس

حمله تند همیلتون به منتقدان گرندپری لاس‌وگاس – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس همیلتون می‌گوید که گرندپری فرمول یک در لا‌س‌وگاس که برای نخستین بار از سال 1982 برگزار شد، مسابقه خاطره‌انگیزی بود.

فرمول یک| گرندپری لاس‌وگاس با برتری فرستاپن به پایان رسید

راننده تیم مرسدس بنز و قهرمان هفت دوره فرمول یک گفت: این یک مسابقه واقعاً سخت بود. من شروع سختی داشتم و کسی ضربه محکمی از پشت به ماشین من زد. فکر می‌کنم کارلوس (ساینز) بود و سعی می‌کرد از ماشین‌هایی که می‌پیچیدند، دوری کند و پنج یا شش پله عقب افتاد. بعد از آن من تازه شروع به رقابت جدی کردم. احساس خوبی داشتم و لاستیک‌ها خوب بودند. در پیست داخلی از پیاستری سبقت گرفتم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد اما واضح است که ضربه دیگری خوردم. فکر می‌کنم یک حادثه مسابقه‌ای بود.

همیلتون خاطرنشان کرد: فرصت‌های سبقت‌گیری بسیار خوبی در پیست لاس‌وگاس وجود دارد و من فکر می‌کنم همه افراد مغرضی که در مورد این گرندپری حرف‌های مزخرف و منفی می‌زدند، ثابت شد که اشتباه می‌کنند.

در گرندپری لاس وگاس ماکس فرستاپن، راننده تیم ردبول اتریش و قهرمان زودهنگام فصل جاری فرمول یک به پیروزی رسید. شارل لکلرک (فراری ایتالیا) و سرجیو پرس (ردبول) دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.