امیر سرتیپ یوسفی‌خوش‌قلب: ورزش به اندازه معیشت کارکنان برای پدافند هوایی ارتش مهم است

امیر سرتیپ یوسفی‌خوش‌قلب: ورزش به اندازه معیشت کارکنان برای پدافند هوایی ارتش مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی پیشکسوتان و وابستگان نیروی پدافند هوایی با حضور امیر سرتیپ محمد یوسفی‌خوش‌قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی و جمع کثیری از خانواده های کارکنان (بیش از دوهزار نفر) ستاد نیروی پدافند هوایی صبح امروز (یکشنبه، ۵ آذرماه) در شهرک شهید بهشتی ستاد این نیرو برگزار شد.

امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش‌قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی در این همایش، گفت: این همایش در راستای ترویج فرهنگ ورزش همگانی در جامعه و فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) مبنی بر رسیدگی به حوزه سلامت، ورزش و نشاط پیشکسوتان عزیز برای اولین با در سطح کل نیروهای مسلح انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت نقش ورزش در زندگی شخصی و کاری، افزود: به همان اندازه که در نیروی پدافند هوایی نسبت به ارتقای توانمندی و آمادگی رزمی و رفع نیاز‌های معیشتی دقت و حساسیت وجود دارد، به موضوع سلامت وتندرستی کارکنان نیز حساسیت و دقت داریم.

امیر سرتیپ یوسفی خوش‌قلب با بیان اینکه در عصر کنونی که بیشتر مردم دچار کم تحرکی هستند، ورزش یک ضرورت برای ارتقاء سلامت جامعه است، تصریح کرد: ورزش علاوه بر ارتقاء سلامت جسمی منجر به افزایش سلامت روح وروان نیز می شود؛ به جرأت می توان گفت که نهادینه شدن ورزش همگانی سلامت جامعه را تضمین و از بروز بسیاری آسیب های اجتماعی و خانوادگی جلوگیری می‌کند.

در ادامه نیز امیر سرتیپ دوم علی مجدآرا رئیس هیئت ورزش پیشکسوتان ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این همایش گفت: یکی از مولفه‌های مهم آمادگی رزمی، تقویت جسم و روحیه درونی است، این همایش‌ها می‌تواند موجب تقویت آمادگی رزمی و توان دفاعی در بین کارکنان و همچنین افزایش روحیه خانواده‌های کارکنان شود.

پایان پیام/

منبع: فارس