آماده باش کامل اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در روزهای تاسوعا و عاشورا

 آماده باش کامل اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در روزهای تاسوعا و عاشورا

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد در خصوص آماده باش ناوگان اورژانس استان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی افزود: طی این روزها تمامی واحدهای اورژانس ۱۱۵ استان، مراکز فرماندهی عملیات و واحدهای ارتباطات اورژانس ۱۱۵ به صورت ویژه در حالت آماده باش کامل هستند.

وی ضمن اشاره به حضور تیم‌های متعدد عملیاتی اورژانس در مسیرهای حرکت دسته‌های عزاداری و محل تجمع عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورا افزود: عزاداران در صورت بروز هرگونه حادثه نیازمند عوامل اورژانس، می‌توانند به محل استقرار آمبولانس‌ها مراجعه نموده و یا با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی از شهروندان خواست در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با توجه به وجود ترافیک سنگین در برخی از مسیرهای درون و برون شهری ضمن بازگشایی مسیر آمبولانس و عدم تردد در لاین امداد سمت راست جاده‌ها، با توجه به افزایش قابل توجه تعداد تماس‌های انجام شده با اورژانس، تنها در موارد حاد و نیاز واقعی تماس بگیرند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.