عکس| مسی بازیکنی که ادای رونالدو را درآورد آنفالو کرد!/ رونالدو این کار را نمی‌کند چون باشخصیت است

عکس| مسی بازیکنی که ادای رونالدو را درآورد آنفالو کرد!/ رونالدو این کار را نمی‌کند چون باشخصیت است

الخاندرو گارناچو ستاره جوان منچستریونایتد که در دیدار مقابل اورتون گلی استثنایی به ثمر رساند، با بی‌مهری لیونل مسی هموطنش مواجه شد. فکر می‌کنید چرا؟! چون شادی گل او شبیه شادی گل کریستیانو رونالدو است!

در این ارتباط ریو فردیناند ستاره پیشین منچستریونایتد گفت: «می‌دانی چه چیز او را بیشتر دوست دارم؟ اینکه اصلا برایش مهم نبود که ادای رونالدو را دربیاورد. گارناچو به من گفت که مسی او را آنفالو کرده، فقط برای اینکه او علاقه‌اش به رونالدو را پنهان نمی‌کند.»

هواداران واکنش‌های مختلفی به این خبر نشان دادند. یکی از آنها نوشت: «مسی از کار یک پسربچه بدش آمده زیرا او را بت نمی‌داند، او اولین کسی بود که می‌گفت جوانان باید به بزرگترها احترام بگذارند، در حالی که خودش برعکس عمل می‌کند.» دیگری اضافه کرد: «مسائل مختلفی وجود دارد، اول اینکه فکر نمی‌کنم مسی اصلا از اول او را در هیچ پلتفرمی فالو کرده باشد. دوم اینکه چرا اصلا گارناچو باید به ریو فردیناند چنین حرفی بزند؟ فردیناند فقط پیازداغش را زیاد می‌کند.» شخص دیگری نیز چنین نظری داشت: «رونالدو هرگز چنین کاری انجام نمی‌دهد. همین نگرش و شخصیت اوست که تفاوت ایجاد می‌کند. هرگز نمی‌بینیم که رونالدو از جوان‌ترها انتظار احترام اجباری داشته باشد. تو بهترین در تاریخ هستی بدون هیچ رقیبی.»

بیشتر بخوانید:

  • افشاگری دوست صمیمی مسی؛ او دیر یا زود به بارسلونا بازمی‌گردد!
  • روز جادویی لیونل مسی و خانواده در دنیای دیزنی +ویدیو
  • وقتی رونالدو به شکلی متفاوت نشان داد بهترین بازیکن تاریخ است!/ CR7 بااخلاق؛ مرد اول نبرد النصر – پرسپولیس

عکس| مسی بازیکنی که ادای رونالدو را درآورد آنفالو کرد!/ رونالدو این کار را نمی‌کند چون باشخصیت است

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.