بازیکن رئال بتیس کاتالان‌ها را پولدار می‌کند

بازیکن رئال بتیس کاتالان‌ها را پولدار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، مشکلات مالی بارسلونا برای همه مشهود است و مسئولان باشگاه باید برای یافتن راه‌هایی برای جذب پول در سال‌های آینده ادامه دهند تا بتوانند در بازار نقل و انتقالات فعالیت کنند.

هر فعالیت کوچکی به وضعیت بحرانی آنها کمک می‌کند. کاتالان‌ها قرار است در ژانویه 2 میلیون یورو به عنوان بخشی از قراردادی که خوان میراندا را به آث میلان انتقال می‌دهد، دریافت کنند.

طبق گزارش اسپورت، این بازیکن 23 ساله مطمئناً در طول زمستان از رئال بتیس جدا خواهد شد و به غول ایتالیایی می‌پیوندد. بارسلونا یک بند فروش 40 درصدی از انتقال این بازیکن را در اختیار دارد. مدافع چپ رئال بتیس به دلیل شرایط سخت و ترافیک بالا مجبور شد بارسا را ترک کند.

این پول برای بارسلونا ارزشمند خواهد بود، به خصوص اگر آنها به دنبال جذب جانشینی برای گاوی باشند. این بازیکن در ادامه فصل به دلیل مصدومیت شدید زانو از میادین دور خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.