دعوت‌نامه حقدادی باطل شد؛ دعوت از اینچه درگاهی به مجمع کمیته ملی المپیک

دعوت‌نامه حقدادی باطل شد؛ دعوت از اینچه درگاهی به مجمع کمیته ملی المپیک – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کمیته ملی المپیک چندی قبل نامه‌ای با امضای مناف هاشمی دبیرکل این کمیته برای عابد حقدادی ارسال کرد و در آن از رئیس فعلی فدراسیون ژیمناستیک برای حضور در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک که روز سه‌شنبه 14 آذر ماه برگزار می‌شود، دعوت کرده بود.

مناف هاشمی: در حال کار روی فدراسیون ژیمناستیک هستیم

این موضوع واکنش‌هایی را به دنبال داشت؛ زیرا فدراسیون جهانی ژیمناستیک زهرا اینچه درگاهی را به عنوان رئیس قانونی فدراسیون ژیمناستیک به رسمیت می‌شناسد و انتخابات اسفند ماه سال گذشته این فدراسیون را قبول ندارد.

دعوت از حقدادی می‌توانست باعث بروز مشکلاتی برای ژیمناستیک و ورزش ایران شود. بر همین اساس محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک امروز (یکشنبه) با ارسال نامه‌ای به کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که با توجه به شرایط موجود، دعوت‌نامه حقدادی ابطال شده و باید اینچه درگاهی در مجمع حضور پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.