۱۰ رمزارز جدید به صرافی بیتمکس اضافه شد

صرافی بیتمکس، زیرمجموعه خانواده هلدینگ ماموت، به‌تازگی ۱۰ رمزارز جدید را به لیست رمزارزهای موجود خود اضافه کرده است.

لیست رمزارزهای جدید بیتمکس:

  • الگوراند ALGO: ارز دیجیتال الگوراند ALGO یک بلاکچین مستقل، غیرمتمرکز و چند منظوره است که تنها به انتقال ارزهای دیجیتال محدود نمی‌شود، بلکه یک زیرساخت برای اجرای انواع برنامه‌ها و استفاده‌های متنوع در دنیای دیجیتال فراهم می‌کند.
  • مجیک MAGIC: ارز دیجیتال MAGIC به‌عنوان یک توکن حاکمیتی در اکوسیستم Treasure شناخته می‌شود. این اکوسیستم، یک بستر غیرمتمرکز برای NFTها در بلاک چین آربیتروم است.
  • مونرو XMR: مونرو رمزارزی است که بر اساس اصول پیوندناپذیری (Unlinkable) و غیرقابل ردیابی بودن ساخته شده است.
  • هدرا HBAR: هدرا یک شبکه بلاک چین با کارایی بالا و مقیاس‌پذیر است که از الگوریتم اجماع PoS استفاده می‌کند. این شبکه برای توسعه‌دهندگان dAppها و برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز طراحی شده است.
  • آپتوس APT: آپتوس یک پروتکل دیفای است که بر روی شبکه سولانا ساخته شده است. این پروتکل از قراردادهای هوشمند و فناوری‌های نوآورانه‌ای مانند وام‌های غیرمتمرکز، معاملات حاشیه‌ای و صندوق‌های سرمایه‌گذاری استفاده می‌کند.
  • سولانا SOL: سولانا یک پروژه منبع باز یا اوپن سورس open source با کارایی بالا و غیرمتمرکز است.
  • سلستیا TIA: شبکه سلستیا اولین شبکه ماژولار است که لایه‌های اجماع و داده را از یکدیگر جدا می‌کند.
  • نوترون NTRN: نوترون امن‌ترین پلتفرم قرارداد هوشمند در دیفای است که بر بستر Cosmos SDK راه‌اندازی شده است و از فناوری تندرمینت استفاده می‌کند. این پلتفرم نیازی به مجوز ندارد و به‌وسیله ابزارهای مختلف خود، امکان تعامل با سایر پروتکل‌ها و App-chainها را فراهم می‌کند.
  • ثورچین RUNE: ثورچین یک بلاک چین مستقل است که با استفاده از SDK Cosmos ساخته شده است و به‌عنوان یک صرافی غیرمتمرکز میان زنجیره‌ای (DEX) فعالیت می‌کند.
  • اپتیمیسم OPT: ارز دیجیتال اپتیمیسم (Optimism) با نماد OP، رمزارز شبکه اپتیمیسم و یکی از بهترین راهکارهای لایه دو اتریوم برای حل مشکل مقیاس‌پذیری است.

بیتمکس هر هفته، ۵ رمزارز جدید را به لیست ارزهای موجود خود اضافه می‌کند و همواره در تلاش است تا با ارائه طیف گسترده‌ای از رمزارزها، نیازهای کاربران خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کند.

مقالات مرتبط:

خرید کارتی بیتمکس: خرید آسان و ارزان‌ رمزارزمعامله «بدون کارمزد» در بلک فرایدی بیتمکس، صرافی زیرمجموعه…لایو پیر، رمزارز جدید صرافی ارز دیجیتال نوبیتکسآغاز تحقیقات از بایننس ، بزرگترین صرافی رمزارز جهان

به گفته بیتمکس، این تصمیم با هدف ارائه خدمات بهتر به کاربران و پاسخگویی به نیازهای آن‌ها گرفته شده است. این صرافی معتقد است که اضافه شدن رمزارزهای جدید، تنوع سبد محصولات را افزایش می‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتری بهره‌مند شوند.

شما می‌توانید تمامی این رمزارزها در بازار معامله سریع بیتمکس، در کم‌تر از چند ثانیه به‌صورت مستقیم، بخرید و بفروشید.

صرافی بیتمکس با پشتیبانی ۲۴/۷، امنیت و راحتی کاربران خود را تضمین می‌کند.

منبع: آی تی ایران

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.