مناف هاشمی: اسناد مالی و گزارش‌هایی که در خصوص سال 1401 بود، مورد تایید مجمع قرار گرفت

مناف هاشمی: اسناد مالی و گزارش‌هایی که در خصوص سال 1401 بود، مورد تایید مجمع قرار گرفت – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مناف هاشمی در پایان مجمع عمومی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: در مجمع امروز مباحث مختلفی مطرح شد. از جمله نکاتی که در دستور کار بود، گزارش عملکرد سال 1401 بود که 6 ماه از آن مربوط به دوره مدیریت قبلی کمیته و 6 ماه نیز مربوط به مدیریت جدید بود. اعضای هیئت اجرایی و مجمع نیز اعلام رضایت کردند و از زحمات دوره قبلی مدیریت آقایان صالحی امیری و سعیدی و اعضای هیئت اجرایی قبلی تشکر کردند. همچنین از زحمات دوره وزارت حمید سجادی نیز تشکر شد. همچنین 6 ماهه دوم سال 1401 مربوط به دوره جدید کمیته بود که اعضای مجمع گزارش آن را تایید کردند و گزارش نسبتاً مطلوبی هم بود. اسناد مالی و گزارش‌هایی که در خصوص سال 1401 بود، مورد تایید مجمع قرار گرفت، چون قبل از آن نیز حسابرس در هیئت اجرایی حضور پیدا کرد.

وی تاکید کرد: اعضای مجمع در گزارش حسابرس و در سه تا چهار بند سوالاتی داشتند و به این سوالات و ابهامات پاسخ داده شد. حسابرس جدید نیز برای برای عملکرد سال 1402 که باید در واقع در مجمع سال آینده گزارش بدهد نیز معرفی شد.

هاشمی تصریح کرد: نکته دیگری که در جلسه مطرح شد، گزارشاتی بود که در قالب بازی‌های آسیایی هانگژو قرار داشت. گزارش ارزیابی و گزارش کاروان توسط من به عنوان سرپرست کاروان مطرح شد و البته قبل از آن نیز در هیئت اجرایی مطرح شده بود. هر چند که جایگاه ایران هفتم شده، ولی ورزش کشور در طول پنج سال گذشته چالش‌هایی داشت؛ از جمله اینکه خیلی از فدراسیون‌ها با سرپرستی مواجه بودند و همچنین بحث تحریم و مشکلاتی در کشور در مسائل مختلف وجود داشت و بحث‌های اعتباری و بودجه‌ای و .. مطرح بود.

ادامه دارد …

منبع: تسنیم